TAMMER BRANDS TYÖNANTAJANA

Olemme kansainvälinen perheyritys, jonka tavoitteena on parantaa ihmisten elämänlaatua harkittujen ja helposti saatavilla olevien tuotteiden avulla. Olemme Suomen nopeimmin kehittyvä bränditalo, jonka toiminta on välitöntä ja ketterää.

Arvojamme ovat asiakaslähtöisyys, tuloksellisuus, vastuullisuus ja uudistuminen. Panostamme työntekijöidemme osaamisen kehittämiseen ja seuraamme työtyytyväisyyttä vuosittain toteutettavan henkilöstötutkimuksen avulla. Pyrimme jatkuvaan kehittämiseen kaikessa, mitä teemme.

Katso videolta esittely Tammer Brandsista työnantajana ja tutustu näillä sivuilla tarkemmin erilaisiin tehtäviimme.

Tammer Brandsin työntekijöitä ryhmäkuvassa.

HENKILÖSTÖEDUT

Tarjoamme henkilöstöllemme monipuolisia henkilökuntaetuja, joista esimerkkeinä

  • Laajat työterveyspalvelut
  • Kattava vakuutusturva myös vapaa-ajalle
  • Smartum liikunta- ja kulttuurietu
  • Mahdollisuus työsuhdepolkupyörään

TYÖPAIKAT

Hienoa, että olet kiinnostunut Tammer Brandsin työmahdollisuuksista. Tälle sivulle on koottu rekrytointikumppanimme Johto Advisorsin kautta avoinna olevat työpaikat ja tietoa monipuolisista työtehtävistämme.

Täytämme paikat yleensä Johto Advisorsin kautta auki olevien hakujen kautta, mutta mikäli meillä ei juuri nyt ole sinua kiinnostavaa työtehtävää tarjolla, voit jättää avoimen hakemuksen tällä lomakkeella.

OSTAJA

Etsimme ostajaa timanttiseen tiimiimme kuluttajatuotteiden oston pariin!
Lue lisää ja hae rekrytointikumppanimme Johto Advisorsin kautta viimeistään 13.11.2024

Tammer Brandsin näyttelyhalli.

AVOIMET TYÖPAIKAT

Mikäli meillä ei ole juuri nyt sinua kiinnostavaa työpaikkaa avoinna, voit lähettää meille avoimen hakemuksen tällä lomakkeella.

Julkaisemme kaikki avoimet työpaikkamme tällä sivustolla ja LinkedIn:ssä, joten otathan meidän sivuston siellä seurantaan. Sivustolle pääset tästä linkistä.

TYÖHARJOITTELU

Otamme mielellämme opiskelijoita harjoitteluihin ja tekemään opiskeluihin liittyviä opinnäytetöitä. Jos olet kiinnostunut harjoittelusta meillä, tutustu työpaikkaosiosta löytyviin uravaihtoehtoihin ja työtehtävien sijainteihin ja laita hakemusta tällä lomakkeella.

MONIPUOLISET URAMAHDOLLISUUDET

MYYNTI

Myynnin tehtäviä on ympäri Suomea ja Pohjoismaissa. Myynnissä työskennellään mm. myyntiedustajana tai avainasiakaspäällikkönä. Myyntinäyttelymme ovat pääosin Tampereen toimitiloissamme.

ASIAKASPALVELU

Asiakaspalvelussa työskentee myyntikoordinaattoreita, jotka vastaavat B2B-asiakkaidemme korkealaatuisen asiakaskokemuksen toteutumisesta ja työskentelevät pääasiassa päätoimipisteessämme Tampereella.

TALOUSHALLINTO, HR JA IT

Taloushallinnon, HR:n ja IT:n työtehtävissä työskennellään esimerkiksi nimikkeillä controller, taloushallinnon asiantuntija, HR-asiantuntuja, viestintä- ja perehdytysvastaava tai  IT-koordinaattori.

MARKKINOINTI, E-COMMERCE

Markkinointitiimimme tekee sekä B2B- että B2C-markkinointia ja pakkaussuunnittelua, ja näyttelytiimimme vastaa näyttelytilojemme esillepanoista. Tiimeissä työskennellään mm. graafisena suunnittelijana, pakkaussuunnittelijana, markkinointikoordinaattorina, visualistina sekä verkkokauppakoordinaattorina.

LOGISTIIKKA

Logistiikkakeskuksemme sijaitsee Hämeenlinnassa. Keskuksessa työskennellään pääsääntöisesti kahdessa työvuorossa aamu- ja iltavuoroina. Logistiikan työtehtäviä ovat mm. keräily, kontin purku, huolinta, kuormien koordinointi, laadunvalvonta ja erilaiset suunnittelu- ja kehitystehtävät.

HANKINTA JA OSTO

Hankinnassa työskentelevät mm. hankintakoordinaattorit, tuotelaatuasiantuntijat, logistiikkakoordinaattorit, vastuullisuuspäällikkö ja tuotepäälliköt.

MYYMÄLÄ

Kuluttajille suunnattu Outlet-myymälämme sijaitsee Vantaalla. Myymälässä työskennellään mm. myynnin, asiakaspalvelun, ja esillepanojen tehtävissä.

ME TYÖSKENTELEMME TÄÄLLÄ

Minna – tuotepäällikkö

Sari – tuotepäällikkö

Hanna – myyntikoordinaattori

Kerääjä logistiikkakeskuksessa

Lähettämön työntekijä logistiikkakeskuksessa

Saapuvan työntekijä logistiikkakeskuksessa

Työntömastotrukin kuljettaja logistiikkakeskuksessa