Kuluttajat viettävät myös tänä kesänä enemmän aikaa kotona, mikä kasvattaa grillaustuotteiden kysyntää. Mustang-valikoimamme kattaa kaudella 2021 yli 40 erilaista grilliä, yli 40 erilaista savustustuotetta, 15 tulisijaa ja pihatakkaa sekä yli 160 grillaustarviketta. Voimme ylpeydellä sanoa, että meillä on kaikkein laajin grillausvalikoima, ja mukana on myös huippusuositut pizza-tuotteet.
Tutustu valikoimaan osoitteessa mustang-grill.com
tai lue Mustang Magazine
Asiakkaanamme pääset tilaamaan tuotteet omaan valikoimaasi vaikka heti B2B-verkkokaupastamme > tammerbrands24h.fi
MUSTANG-MAINONTA VAHVASTI ESILLÄ KOKO KEVÄÄN JA KESÄN
Viime vuonna Mustangin digimainonta saavutti huikeat yli 20 miljoonaa näyttökertaa ja näkyi siellä, missä kuluttajatkin liikkuivat – verkossa ja somessa. Tänä vuonna mainonta tulee keskittymään hyväksi todettuihin mainosalustoihin, kuten Google Ads, Google Display, Google Display Remarketing sekä Youtube.
Sosiaalisen median puolelta tehdään suoraa mainontaa sekä tukimainontaa sisällölle Instagramin ja Facebookin kautta. Adformin ohjelmallisen ostamisen kautta lähdemme valloittamaan kunkin kohdemaan suosituimpien päivälehtien ja käytetyimpien verkkosivujen suuria mainospaikkoja. Mainontaa toteutetaan Suomessa, Ruotsissa ja Baltiassa.
Seuraa Mustangia myös somessa
Mustangin aktiiviset somekanavat esittelevät ajankohtaisia tuotteita ja grillausvinkkejä rentoon tyyliin. Suomenkielisten somekanavien lisäksi tänä keväänä on aloittanut myös ruotsinkielinen Instagram-tili.
INSTAGRAM SUOMI @mustanggrill
FACEBOOK SUOMI @GrillaaMustangilla
YOUTUBE SUOMI Grillaa Mustangilla
INSTAGRAM RUOTSI @mustanggrill_sverige