Olemme tehneet Cosmopolitan-tuotteille yhteistyösopimuksen viidentoista eri somevaikuttajan kanssa Suomessa. Vaikuttajat, jotka valikoituivat kampanjaan ovat aiemmin käsitelleet kanavissaan muotiin, tyyliin tai pukeutumiseen liittyviä lifestyle-aiheita. Kukin vaikuttaja lähestyy kampanjaa omasta näkökulmastaan ja tekee Instagram-päivityksiä omalla persoonallisella tyylillään. Vaikuttajat kertovat mm. miksi Cosmopolitan-tuotteet kiinnostavat heitä ja miten tuotteet täydentävät juuri heidän pukeutumistaan. Lähetimme vaikuttajille kattavasti Cosmopolitan-tuotteita laukuista, pussukoista, tablettisuojista, kannettavien tietokoneiden suojista, asusteista ja multimediatuotteista.
Vaikuttajakampanjan tavoitteena on tuoda näkyvyyttä sekä lisätä kiinnostusta Cosmopolitanin tuotevalikoimaa kohtaan tyylitietoisten nuorten aikuisten naisten kohderyhmää tavoittavien vaikuttajaprofiilien avulla. Bränditunnettuuden lisäämisen kannalta keskeisiä viestejä ovat Cosmopolitanin laaja tuotevalikoima, tuotteiden yhdisteltävyys, trendikkäät kuosit ja materiaalit. Kampanjan kohderyhmään kuuluvat muodista, tyylistä ja pukeutumisesta kiinnostuneet naiset koko Suomessa.