Kuvat ovat yhä suuremmassa roolissa ostopäätöksen muodostumisessa. Ostopäätökset tehdään joko hyvin nopeasti tai tarkkaan harkiten ja vertaillen. Kummassakin tapauksessa kuvat ovat äärimmäisen tärkeät. Hyvä kuva pysäyttää hätäisemmänkin verkko- tai someselailijan ja kertoo nopeasti kuluttajalle kaiken oleellisen, ja toivottavasti vähän enemmänkin. Vertaileva kuluttaja puolestaan tarvitsee tuotekuvia tuotteen eri ominaisuuksista ja fiiliskuvia viestimään tuotteen käytöstä, ja tunteesta jonka se tuottaa. Hyvällä kuvalla myös luodaan luotettavaa brändimielikuvaa.
Brändi on tuotteen lisäarvo ja sielu. Brändimarkkinoinnissa strategisesti harkittuja kuvia hyödynnetään suunnitelmallisesti kaikissa kanavissa; pakkauksissa, myymälöissä, esitteissä, verkkosivuilla ja –kaupoissa, somessa, mainonnassa ja messuilla. Hyvä brändi ja sen kuvamaailma vaatii työtä ja näkyvyyttä.
Brändifiiliskuvat luovat tunnetta ja kertovat tuotteet käyttötavoista. Niillä parannetaan asiakaskokemusta, luodaan tuotteen ympärille mielikuvia ja ideoita, ja nostetaan tuotteen arvoa. Brändikuvien kautta myös samaistutaan kun tuote nähdään selkeästi osana omaa elämää. Kuvien kautta tarjottava tuote ei ole enää vain hyödyke, vaan sillä on tarina ja se herättää katsojassaan tunteita ja ajatuksia. Tuotteesta tulee tärkeä myös tunnetasolla. Ja se halutaan ostaa.
Helpotamme asiakkaittemme markkinointityötä tarjoamalla tuotteistamme laadukkaita tuote- ja brändifiiliskuvia. Kuvia tarvitaan eri kanavissa markkinointiin yhä enemmän, ja verkkokaupan merkitys kasvaa. Somemainonnasta puhumattakaan. Myös myymälöihin saa luotua elämyksellisyyttä laadukkaita fiiliskuvia hyödyntämällä.
Asiakkaanamme kuvia pääset lataamaan B2B-verkkokaupastamme tuotekoodien takaa myös ilman tunnuksia osoitteessa tammerbrands24h.fi, tai ole yhteydessä marketing@tammerbrands.fi