AJANKOHTAISET UUTISET
MITÄ OPIMME TEILTÄ?
Teimme keväällä asiakastyytyväisyyskyselyn ja saimme teiltä erittäin arvokasta palautetta, kiitos vielä siitä. Haluamme nostaa esille muutamia asioita, joihin olemme toden […]
SUOMENKIELISTEN MUSTANGIN SOMETILIEN NIMIEN PÄIVITYS
Mustangin suomenkielisten sometilien nimet on päivitetty vastaamaan ensi vuoden markkinointitoimenpiteiden tarpeita. Kaikki tilit ovat nyt @mustanggrill. Vuonna 2023 nämä tilit […]
VALIKOIMA- JA HANKINTAJOHTAJA
Olisitko sinä etsimämme kuluttajatuotteiden valikoima- ja hankintajohtaja tai tunnetko tätä kuvausta vastaavan henkilön? Erinomaisen mielenkiintoinen tehtävä on nyt haettavissa. Hae […]
MAKU KITCHEN LIFE – JO YKSI SUURIMMISTA
Yli 700 tuotteen valikoimallaan Maku Kitchen Life pystyy vastaamaan erinomaisesti kaikenlaisiin tarpeisiin keittiössä. Tuotemerkin kasvu on ollut yksi Tammer Brandsin […]
MINEAS SAI UUDEN ILMEEN
Kuuntelimme asiakkaidemme toiveita ja perehdyimme kuluttajamarkkinan toiveisiin. Näistä yhdessä syntyi uusi ilme tuttuun Mineas-brändiimme. Mineas-tuoteperheestä löytyy kattava valikoima peseytymisen, hygienian […]
AJASTAMALLA KORISTEVALOT VAIKUTAT SÄHKÖKULUIHIN
Ledvaloilla sähkönkulutus jää kokonaisuudessa todella maltilliseksi. Ajastamalla voit nauttia tunnelmallisista koristevaloista vieläkin edullisemmin. Laskimme Finnlumorin suosikkituotteilla vertailukulutuksen ajastettuna ja jatkuvasti kytkettynä […]
UUSI BRÄNDIMME FEELY – RAIKAS TUULAHDUS MARKKINOILLE
Hyvä hintapiste, myyvät pakkaukset ja onnistuneet tuoksut. Nämä ominaisuudet painottuvat uudessa Feely-brändissämme. Feely on päivittäiskosmetiikan sarja, josta löytyvät mm. suihkusaippuat, […]
LYHDYT JA KAUSIVALOT VARASTOSSA
Sähkön kulutuksesta on ollut paljon puhetta. Ledvalojen kanssa on hyvä muistaa, että kulutus jää kuukausitasolla todella maltilliseksi. On myös hyvä […]
KYNTTILÖIDEN KYSYNTÄ ON MONINKERTAISTUNUT
Maailma on ollut melkoisessa myllerryksessä jo yli kahden vuoden ajan, eikä loppua muutoksille näy. Moni asia on vaikuttanut kaupankäyntiin, logistiikkaan, […]
AINEISTOGALLERIAT KÄYTÖSSÄNNE
Asiakkaanamme sinulla on käytössäsi omaa mainontaasi varten kärkibrändiemme aineistogallerialinkit, joiden takaa löytyy runsaasti kuvia sekä viimeisimmät kuvastot ja muu brändimateriaali. […]
MUSTANG – NÄKYVYYDEN ENNÄTYS
Mustangin tämän kesän digitaalisen mainonnan näyttökertojen kokonaismäärä on ennätykselliset yli 49 460 000. Upea kesä mahdollisti mainiosti ruoan valmistuksen ja syömisen […]
SCRUB DADDY – PALJON ENEMMÄN KUIN PESUSIENI
Olethan tutustunut jo Scrub Daddyyn? Iloisesti hymyilevissä pesusienissä yhdistyvät ergonominen muotoilu ja innovatiiviset teknologiat, jotka tuottavat ylivoimaista puhdistustehoa. Rakennettaan muuttavat […]
OSA KULUTTAJAN ARKEA
Kun tuotteemme tuottavat loppukäyttäjälleen iloa, hyötyä ja arjen helppoutta, sekä tukevat jälleenmyyntiasiakkaittemme liiketoimintaa, olemme onnistuneet brändiemme rakentamisessa ja tuotteistuksessa. Missiomme, halu parantaa ihmisten elämänlaatua, lähtee arjen ja erilaisten ihmisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämisestä.