AJANKOHTAISET UUTISET

  • Bicyles and cyclists in the dark with head lamps.

NÄE PIMEÄSSÄ

Päivänvalo vähenee, mutta pimeydestä huolimatta täytyy toisinaan pystyä liikkumaan ja toimimaan ulkona. Otsalamput ja erilaiset taskulamput tuovat kätevästi lisävaloa käyttöösi.

Selaile […]

  • Työpaikka vapaana.

MYYNTIEDUSTAJA

Harvoin tarjolla!

Innostutko B2B-myyntityöstä huippubrändien kuten Mustang, Maku Kitchen Life, Rento, Fiskars, Hasbro ja Scrub Daddy kanssa? Haemme nyt Tampereen toimipisteeseemme […]

  • Heijastavat asusteet lisäävät turvallisuutta. - Reflective accessories add safety.

NÄY PIMEÄSSÄ

Vuoden pimein aika on täällä. Huolehdi omasta ja läheistesi turvallisuudesta. Auta muita liikenteessä havaitsemaan liikkeesi.

Liikenneturvan mukaan kaukovaloilla ajava autoilija näkee […]

MITÄ OPIMME TEILTÄ?

Teimme keväällä asiakastyytyväisyyskyselyn ja saimme teiltä erittäin arvokasta palautetta, kiitos vielä siitä. Haluamme nostaa esille muutamia asioita, joihin olemme toden […]

  • Tammer Brandsin näyttelyhalli.

VALIKOIMA- JA HANKINTAJOHTAJA

Olisitko sinä etsimämme kuluttajatuotteiden valikoima- ja hankintajohtaja tai tunnetko tätä kuvausta vastaavan henkilön? Erinomaisen mielenkiintoinen tehtävä on nyt haettavissa. Hae […]

  • Mineas- new look / uusi ilme

MINEAS SAI UUDEN ILMEEN

Kuuntelimme asiakkaidemme toiveita ja perehdyimme kuluttajamarkkinan toiveisiin. Näistä yhdessä syntyi uusi ilme tuttuun Mineas-brändiimme. Mineas-tuoteperheestä löytyy kattava valikoima peseytymisen, hygienian […]

  • Laskelma ledivalojen sähkönkulutuksesta ajastettuna ja ilman ajastinta.

AJASTAMALLA KORISTEVALOT VAIKUTAT SÄHKÖKULUIHIN

Ledvaloilla sähkönkulutus jää kokonaisuudessa todella maltilliseksi. Ajastamalla voit nauttia tunnelmallisista koristevaloista vieläkin edullisemmin. Laskimme Finnlumorin suosikkituotteilla vertailukulutuksen ajastettuna ja jatkuvasti kytkettynä […]

OSA KULUTTAJAN ARKEA

Kun tuotteemme tuottavat loppukäyttäjälleen iloa, hyötyä ja arjen helppoutta, sekä tukevat jälleenmyyntiasiakkaittemme liiketoimintaa, olemme onnistuneet brändiemme rakentamisessa ja tuotteistuksessa. Missiomme, halu parantaa ihmisten elämänlaatua, lähtee arjen ja erilaisten ihmisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämisestä.