AJANKOHTAISET UUTISET

  • Myyntinäyttely on avoinna. The sales exhibition is open.

UPEA MYYNTINÄYTTELYMME ON AUKI

Suurella ylpeydellä voimme sanoa, että pääkonttorillamme Tampereella sijaitsee koko Pohjois-Euroopan suurin showroom – 11.000 m2 kokonaisuus, joka kattaa sekä kevät-kesäkauden, […]

  • Scrub Daddy, Nord Clean and The Pink Stuff successful at product testing - testimenestyjiä tuotetestissä.

TESTIMENESTYJÄT

Ilahduimme suuresti lukiessamme yhden Suomen suurimpien julkaisujen testiraporttia, johon oli päässyt mukaan jopa kolme tuotettamme. Myös testaajat totesivat tuotteet erittäin […]

  • Palvelemme kesälomakaudella. We are open during summer holiday season.

KESÄ ON TÄÄLLÄ!

Monella meistä häämöttää lomakausi edessä ja kiireisen kevään jälkeen on hyvä piipahtaa lataamassa akkuja, niin taas jaksaa syyskauteen uudella potkulla. […]

  • Jussi Armanto, the new CCO - uusi kaupallinen johtaja Tammer Brandsillä.

FOKUSOIMME KASVUUN

Yrityksemme on kasvanut yli 100 miljoonan euron kansainväliseksi bränditaloksi. Uusia kasvun lähteitä on useita ja siksi olemme päättäneet resurssoida pidemmän […]

  • Accés - asustebrändi. Nainen hiekkarannalla ison lierihatun kanssa.

ACCÉS – UUSI KASVUTARINA

Brändeissämme on useita huikeita kasvutarinoita ja kun asioita tehdään suurella sydämellä, konkretisoituvat kasvutarinat monen tiimin yhteiseksi onnistumiseksi. Accés-brändin asusteet ovat […]

  • Nord-Clean-products in testing-

NORD CLEAN TULIKOKEESSA

Siivous on yksi tämän hetken trendeistä ja mikäs sen siistimpää? Meillä on monta siivoustuotebrändiä valikoimassamme ja laajin niistä on Nord […]

  • Shop-in-shops in retailers' stores for Muatang, Maku Kitchen Life, Rento & Fanni K.

SHOP-IN-SHOP -TIIMIN KEVÄT

Kiireinen kevät shop-in-shop-rakennuksien osalta alkaa kääntymään kohti kesän rauhallisempaa tahtia. Palvelimme kevätkauteen toista sataa asiakastamme niin kotimaassa kuin viennissäkin tehden […]

OSA KULUTTAJAN ARKEA

Kun tuotteemme tuottavat loppukäyttäjälleen iloa, hyötyä ja arjen helppoutta, sekä tukevat jälleenmyyntiasiakkaittemme liiketoimintaa, olemme onnistuneet brändiemme rakentamisessa ja tuotteistuksessa. Missiomme, halu parantaa ihmisten elämänlaatua, lähtee arjen ja erilaisten ihmisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämisestä.