AJANKOHTAISET UUTISET

MUUMIEN SUOSIO JATKUU SUKUPOLVILTA TOISILLE

Muumihahmoja rakastetaan ympäri maailmaa ja muumitarinat siirtyvät sukupolvelta toiselle. Perhekeskeisyys ja toisista välittäminen ovat muumimaailman ydin.

Muumit ovat Tove Janssonin, taidemaalarin, […]

VERSO TUO PÄÄSIÄISEN

Verson pääsiäinen on lupaus alkavasta kevätkaudesta ja se herättää vehreydellään ja raikkaudellaan ihmiset luomaan jälleen uutta. Pääsiäisen perinteet ja tavat […]

TAKAISINVETO

Bussi leikkiauto lajitelma
Tuotenumero 620117
EAN 6410416201177

Bussi leikkiautoissa on havaittu turvallisuuspuute. Lelusta voi irrota pieniä osia, joista aiheutuu tukehtumisvaara. Pyydämme kuluttajia poistamaan […]

  • Bellus lisälämmittimet

LÄMPÖÄ PAUKKUVIIN PAKKASIIN

Rakennusten lisälämmöntarpeeseen hankitaan lämmittimiä juuri silloin, kun tarve ilmenee. Onhan oma jälleenmyyntivalikomasi kunnossa nyt, kun pakkaset paukkuvat?

Valikoimastamme löydät puhallinlämmittimet, kaasulämmittimet, […]

  • Uudet Rento palasaipputa, -shampoo ja -hoitoaine.

RENTO-UUTUUSTUOTTEET

Rento tuoteperhe on kasvanut uusilla biohajoavilla palasaippuoilla ja -hiustenhoitotuotteilla. Palamuodossa olevat tuotteet ovat riittoisia, eikä niiden pakkauksissa ole käytetty lainkaan […]

  • Rento-brändi esillä Aquanale-messuilla

RENTO MUKANA AQUANALE-MESSUILLA

Rento oli näyttävästi esillä Aquanale 2023 -messuilla Saksan Kölnissä. Aquanale on strategiesti tärkeä tapahtuma kaikille kansainvälisille liiketoimintakumppaneille, sillä se tarjoaa […]

  • Kestokasvit - artifical plants.

KESTOKASVIEN RÄJÄHTÄVÄ SUOSIO

Kuluttajien valintoja ohjaavat sosiaalisen median kanavat aiheuttavat mielenkiintoista nostetta tuotteiden menekkiin.

Tiktok sai aikaan kestokasvien räjähdysmäisen suosion. Jopa Ikea ilmoitti Suomessa […]

  • kutsu/invitation AW24

UUSI MYYNTINÄYTTELYMME AUKEAA 2.1.2024

Myyntinäyttelymme on yksi asiakkaidemme eniten arvostamia kokonaisuuksia yrityksemme toiminnassa ja suurella ylpeydellä lähdemme jokaisella kerralla toteuttamaan entistä parempaa, asiakaslähtöisempää ja […]

OSA KULUTTAJAN ARKEA

Kun tuotteemme tuottavat loppukäyttäjälleen iloa, hyötyä ja arjen helppoutta, sekä tukevat jälleenmyyntiasiakkaittemme liiketoimintaa, olemme onnistuneet brändiemme rakentamisessa ja tuotteistuksessa. Missiomme, halu parantaa ihmisten elämänlaatua, lähtee arjen ja erilaisten ihmisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämisestä.