AJANKOHTAISET UUTISET
WORLD SAUNA FORUM 2019 – SUOMALAINEN SAUNAKOKEMUS MAAILMALLE
INVESTOIMME 15MEUR LOGISTIIKKAKESKUKSEN LAAJENNUKSEEN
Kansainvälisen liiketoiminnan sekä verkkokauppa-asiakkuuksien kasvun siivittämänä investoimme 15MEUR logistiikkakeskuksen laajennukseen.
”Perheyhtiönä tarkastelemme toimintaa pitkällä katsantakannalla ja kasvumme jatkuvuuden mahdollistamiseksi olemme päättäneet […]
PYSY AJANTASALLA SEURAAMALLA UUSIA SOMEKANAVIAMME
Valtaosa meistä käyttää sosiaalista mediaa päivittäin. Haemme somesta tietoa, viihdymme, ideoimme, pysymme yhteydessä toisiimme ja ennen kaikkea pidämme toisemme ajantasalla […]
FANNI K JA RENTO HABITARESSA
Fanni K ja Rento olivat näyttävästi esillä Habitaressa 11.-15.9. Helsingin Messukeskuksessa. Messuilla vieraili 57 124 kävijää, niin kuluttajia kuin ammattilaisiakin.
Osastollamme esiteltiin […]
TAKAISINVETO: GLITTER PALZ
Glitter Palz pehmoleluista saattaa käytössä irrota pieniä osia, jotka voivat aiheuttaa tukehtumisvaaran pienille lapsille. Palautusmenettely koskee tuotteita SQP-001, SQP-002 ja […]
MUSTANG NÄKYY JA KUULUU
Mustang aloittaa kesän grillauskauden näyttävästi. Huhtikuussa kuumimpana käyvän grillimainonnan kärkenä on etuoikeutetusti rosterisen klassinen Mustang Pro 6 –kaasugrilli. Myös muut […]
10-VUOTIAS RENTO UUDISTUI
Rento on ollut vahvasti osana suomalaista saunakokemusta nyt jo vuosikymmenen ajan. Juhlavuoden kunniaksi tuomme markkinoille uudistuneen Rento-valikoiman, joka sisältää sekä […]
RENTO UUDISTUU
Rento on ollut vahvasti osana suomalaista saunakokemusta nyt jo vuosikymmenen ajan. Juhlavuoden kunniaksi tuomme markkinoille uudistuneen Rento-valikoiman, joka sisältää sekä […]
TAMMER-TUKKU ON NYT TAMMER BRANDS
Tammer-Tukku on kulkenut pitkän ja menestyksekkään matkan yhdeksi Pohjois-Euroopan johtavista kuluttajatuoteyhtiöistä. Määrätietoisen toimintamme ja kehittämisemme myötä on tullut aika uudistaa […]
OSA KULUTTAJAN ARKEA
Kun tuotteemme tuottavat loppukäyttäjälleen iloa, hyötyä ja arjen helppoutta, sekä tukevat jälleenmyyntiasiakkaittemme liiketoimintaa, olemme onnistuneet brändiemme rakentamisessa ja tuotteistuksessa. Missiomme, halu parantaa ihmisten elämänlaatua, lähtee arjen ja erilaisten ihmisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämisestä.