AJANKOHTAISET UUTISET

OSAAMISEN ILOA KÄDENTAIDOT-MESSUILTA

Euroopan suurin ja vuoden odotetuin käsityöalan messutapahtuma, Kädentaidot-messut, vaalii kotimaista osaamista ja tuo marraskuun keskelle valoa ja iloa. Hyvä olo […]

OLEMME MUKANA LASTEN SUURI LELUKIRJA -LEHDESSÄ

Lasten Suuri Lelukirja jaettiin marraskuun alussa osoitteellisella suorajakelulla alle 10-vuotiaitten lapsiperheisiin Suomessa, yhteensä noin 300 000 talouteen. Tuotteet ovat esillä […]

RENTO X HARRI KOSKINEN

Rennon juhlavuoden erikoismallisto, Rento X Harri Koskinen, on nyt kaupoissa. Mallistoon kuuluu huippumuotoilija Harri Koskisen suunnittelemat saunasanko, saunakauha, lämpömittari ja […]

INVESTOIMME 15MEUR LOGISTIIKKAKESKUKSEN LAAJENNUKSEEN

Kansainvälisen liiketoiminnan sekä verkkokauppa-asiakkuuksien kasvun siivittämänä investoimme 15MEUR logistiikkakeskuksen laajennukseen.

”Perheyhtiönä tarkastelemme toimintaa pitkällä katsantakannalla ja kasvumme jatkuvuuden mahdollistamiseksi olemme päättäneet […]

FANNI K JA RENTO HABITARESSA

Fanni K ja Rento olivat näyttävästi esillä Habitaressa 11.-15.9. Helsingin Messukeskuksessa. Messuilla vieraili 57 124 kävijää, niin kuluttajia kuin ammattilaisiakin.

Osastollamme esiteltiin […]

TAKAISINVETO: GLITTER PALZ

Glitter Palz pehmoleluista saattaa käytössä irrota pieniä osia, jotka voivat aiheuttaa tukehtumisvaaran pienille lapsille. Palautusmenettely koskee tuotteita SQP-001, SQP-002 ja […]

MUSTANG NÄKYY JA KUULUU

Mustang aloittaa kesän grillauskauden näyttävästi. Huhtikuussa kuumimpana käyvän grillimainonnan kärkenä on etuoikeutetusti rosterisen klassinen Mustang Pro 6 –kaasugrilli. Myös muut […]

10-VUOTIAS RENTO UUDISTUI

Rento on ollut vahvasti osana suomalaista saunakokemusta nyt jo vuosikymmenen ajan. Juhlavuoden kunniaksi tuomme markkinoille uudistuneen Rento-valikoiman, joka sisältää sekä […]

RENTO UUDISTUU

Rento on ollut vahvasti osana suomalaista saunakokemusta nyt jo vuosikymmenen ajan. Juhlavuoden kunniaksi tuomme markkinoille uudistuneen Rento-valikoiman, joka sisältää sekä […]

OSA KULUTTAJAN ARKEA

Kun tuotteemme tuottavat loppukäyttäjälleen iloa, hyötyä ja arjen helppoutta, sekä tukevat jälleenmyyntiasiakkaittemme liiketoimintaa, olemme onnistuneet brändiemme rakentamisessa ja tuotteistuksessa. Missiomme, halu parantaa ihmisten elämänlaatua, lähtee arjen ja erilaisten ihmisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämisestä.