AJANKOHTAISET UUTISET

  • Mustang-grillejä.

ASUNTOMESSUT NAANTALISSA 15.7. – 14.8.2022

Upeissa messukohteissa näkyy useita brändejämme, mutta pääroolissa toimii Mustang, joka komeilee laajalla valikoimalla sekä useiden messukohteiden terasseilla, että omalla myyntiosastollaan.

  • Tammer Brandsin logistiikkakeskus ilmakuvana.

LOGISTIIKKAKESKUS – TOIMINTAMME SYDÄN

Oma logistiikkakeskuksemme sijaitsee Hämeenlinnassa ja kasvoi viimeisimmän laajennuksen myötä jo 48 000 m2 kokoon. Hämeenlinnassa työskentelee yli puolet koko talomme […]

  • Tammer Brandsin kumppanibrändien kuvia.

KUMPPANIBRÄNDIMME

Omaa, laajaa valikoimaamme tukevat lukuisat kumppanibrändimme. Yhteistyön avulla pääsemme palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin.

Tarkemmat tiedot kumppanibrändiemme valikoimasta löydät joko

  • Tammer Brandsin työntekijöitä ryhmäkuvassa.

INNOSTAVIMMAT TYÖPAIKAT

Olemme saavuttaneet Suomen innostavimmat työpaikat 2021 -tunnustuksen sekä AA-luokituksen PeoplePower®-tutkimuksessa. Tämä viestii sekä henkilöstön korkeasta omistautuneisuuden asteesta että yrityksen toimintojen […]

MUSTANG ON MUKANA PIHA & KOTI -MESSUILLA

Virittäydy vapaalle ja heittäydy messutunnelmiin kanssamme viikonloppuna 22.-24.4.2022 Virittäydy Vapaalle Piha & Koti -messuilla Tampereella.

Tervetuloa tutustumaan kevään uutuusmallistoomme ja herkullisiin […]

  • Mustangin digimarkkinointimateriaaleja.

MUSTANGIN DIGIMARKKINOINTI KÄYNNISTYI

Huhtikuussa starttasimme massiivisen digimarkkinointikampanjan ja Mustang näkyy nyt kaikkialla mediassa niin Suomessa, Ruotsissa kuin Baltiassa. Aikaisempina vuosina kampanja on tuottanut […]

MUSTANG ON MUKANA KEVÄTMESSUILLA – TULE MUKAAN!

Esittelemme Kevätmessuilla Helsingin messukeskuksessa 7.-10.4.2022  kauden uutuuksiamme. Tule tutustumaan grilleihin, pizzauuneihin, ulkotulisijoihin ja koko laajaan Mustang-valikoimaamme ja hankkimaan uusi grilli […]

OSA KULUTTAJAN ARKEA

Kun tuotteemme tuottavat loppukäyttäjälleen iloa, hyötyä ja arjen helppoutta, sekä tukevat jälleenmyyntiasiakkaittemme liiketoimintaa, olemme onnistuneet brändiemme rakentamisessa ja tuotteistuksessa. Missiomme, halu parantaa ihmisten elämänlaatua, lähtee arjen ja erilaisten ihmisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämisestä.