Meillä on markkinoinnin tiimissä kaksi suunnittelijaa, jotka yhdessä hankinnan kanssa loihtivat upeita kuoseja ja kaupallisia tuotteistuksia niiden ympärille. Kuosisuunnittelun prosessi on monivaiheinen ja tarkkaan harkittu, jotta lopputuloksena syntyy visuaalisesti houkutteleva, brändiin sopiva ja myyntikelpoinen tuote. Suunnittelijat ammentavat inspiraationsa trendeistä, luonnosta, kulttuurista ja historiasta luoden kuoseja, jotka elävöittävät kodin tekstiilejä ja muita tuotteita.

Tammer Brandsin oma designer Anna Säteri on suunnitellut erilaisia kuoseja jo vuodesta 2014. Annan työpöydällä on syntynyt mm. käsityöperinnettä ja metsän rauhaa huokuva Folk, talven suosikkilintulajille kunniaa tekevä Punatulkku sekä savusaunan halkopinojen muotokieltä mukaileva Pino.

Toinen oma designerimme, Hannele Kiviniemi, on kulkenut yhteistä matkaa Tammer Brandsin kanssa jo 10 vuotta. Hannelen kädenjälkeä ovat mm. Maku Kitchen lifen 10-vuotisjuhlaa juhlistava Sarka, varjoilla ja valoilla leikittelevä Ombra ja Hannelen talven suosikkikukasta inspiraationsa saanut Helleborus.

Kuosit ovat meille ehdoton voimavara erottautua markkinassa ja luoda asiakkaillemme uniikkeja kokonaisuuksia. Tutustu uuden kuvastomme kautta paremmin kuosisuunnittelun vaiheisiin, suunnittelijoihimme sekä tarinoihin kuosien takana.

Tutustu kuvastoon: https://julkaisut.tammerbrands.fi/own_designs_omat_kuosit_aw25/